Vaststellen van jouw aanbod en prijsstrategie

Als je een product of dienst hebt dat volgens jou klaar is om de markt te veroveren, is een goeie prijs van groot belang om te zorgen dat je ook daadwerkelijk omzet kan genereren. De definitie van een ‘goeie prijs’ is een prijs die zowel voor de ondernemer als de consument realistisch en fair is. Waarbij je ook met de juiste argumenten kan aankomen waarom een product of dienst juist duurder of goedkoper is dan dat van een branchegenoot die iets soortgelijks aanbiedt. Tijdens deze training benutten we de kans om een goeie prijs te berekenen op basis van een aantal tools; marktonderzoek, branchegenoten analyse, kostprijs analyse.

Verder komt in deze training de opbouw van de prijsstrategie aan bod. Deelnemers gaan praktisch aan de slag met gouden tips rondom het opbouwen van een perfecte funnel waarbij de klant op een dienende manier wordt benaderd met toch oog op omzet.

Smart

15 jaar

Al ruim 15 jaar focus ik op het begeleiden, motiveren en inspireren van starters. Starters groot en klein, in verschillende branches, en in binnen- en buitenland. Zelf startte ik toen ik 27 was mijn eerste onderneming. Spannend, maar vol energie en vertrouwen ging ik aan de slag. Veel was onduidelijk, ik wist nog (te) weinig over het ondernemen. Het zat niet in mijn ‘bloed’, maar toch gestart. Omdat ik geloofde in mijzelf en in mijn idee. 

Inmiddels, ruim 15 jaar later, heb ik enorm veel ervaring opgedaan die ik graag deel met jou. Reeds meer dan 200 klanten gingen jou voor. Het grootste deel daarvan heeft nu zijn of haar succesvolle onderneming, groot of klein, en zijn in enorm veel verschillende branches actief in binnen- en buitenland.  Ook werk ik voor re-integratiebedrijf Startwijzer waar ik een bijdrage lever aan het proces van mensen die aan het re-integreren zijn richting ondernemerschap of passend werk. 

 

Smart

Starters groot en klein

In 2020 lanceerde ik mijn praktische werkboek “De reis naar jouw ondernemerschap”. Speciaal voor starters of mensen die nadenken over het starten van hun onderneming. Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik op vele universiteiten in Europa en Azië regelmatig word uitgenodigd om seminars te geven over empowerment, pro-activity en over ondernemend denken. Ik houd me fulltime bezig met het opstarten van ondernemingen. Ook begeleid ik (met name duurzame) start-ups die van 1 naar 10 miljoen willen groeien. Dat doe ik zowel in opdracht van de ondernemer zelf, maar ook in opdracht van overheden in binnen- en buitenland.