Jouw ideale klant kiezen

Als je weet wat jouw skills zijn en je weet wat je te bieden hebt, dan is het tijd om ook de haalbaarheid te toetsen aan de hand van het kiezen van jouw ideale klant. In hoeverre sluit jouw product of dienst aan bij de behoefte van de klant? En hoe kan je die klant of doelgroep het beste selecteren? Waar moet je op letten bij het kiezen van jouw ideale klant of doelgroep? Wat is belangrijk om te doen en weten, wil je een goede omzet kunnen halen vanuit jouw doelgroep?

De keuze voor jouw ideale klant is een strategische keuze die veel gevolgen heeft op jouw bedrijfsconcept. Dit beïnvloedt o.a. de manier waarop je je website opbouwt, welke social media kanalen je gebruikt maar ook hoe je communiceert met jouw klant. Tijdens deze training krijg je essentiële tips over hoe je jouw ideale klant het beste

Smart

15 jaar

Al ruim 15 jaar focus ik op het begeleiden, motiveren en inspireren van starters. Starters groot en klein, in verschillende branches, en in binnen- en buitenland. Zelf startte ik toen ik 27 was mijn eerste onderneming. Spannend, maar vol energie en vertrouwen ging ik aan de slag. Veel was onduidelijk, ik wist nog (te) weinig over het ondernemen. Het zat niet in mijn ‘bloed’, maar toch gestart. Omdat ik geloofde in mijzelf en in mijn idee. 

Inmiddels, ruim 15 jaar later, heb ik enorm veel ervaring opgedaan die ik graag deel met jou. Reeds meer dan 200 klanten gingen jou voor. Het grootste deel daarvan heeft nu zijn of haar succesvolle onderneming, groot of klein, en zijn in enorm veel verschillende branches actief in binnen- en buitenland.  Ook werk ik voor re-integratiebedrijf Startwijzer waar ik een bijdrage lever aan het proces van mensen die aan het re-integreren zijn richting ondernemerschap of passend werk. 

 

Smart

Starters groot en klein

In 2020 lanceerde ik mijn praktische werkboek “De reis naar jouw ondernemerschap”. Speciaal voor starters of mensen die nadenken over het starten van hun onderneming. Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik op vele universiteiten in Europa en Azië regelmatig word uitgenodigd om seminars te geven over empowerment, pro-activity en over ondernemend denken. Ik houd me fulltime bezig met het opstarten van ondernemingen. Ook begeleid ik (met name duurzame) start-ups die van 1 naar 10 miljoen willen groeien. Dat doe ik zowel in opdracht van de ondernemer zelf, maar ook in opdracht van overheden in binnen- en buitenland.